Tuesday, February 21, 2012

Nutan ja kirjutan ( pealkiri nonnalt ) 

MA LÄHEN HOMME LINNA SHOPPAMA , kuna muska läheb toob enda juhiload ära :O , ta saab homme 18 !!!!!!!! Nagu wtf ??? , miks mina ei või saada !!??? :'( ( ivonna, siin ma nutan )
Nii aga samas ,homme nii hea päev ,lähme linnas sööma ja siis loodan ,et saan endale kingad ära ostaaaaaa ! Sellised nunnupunnud , emmele ka meeldisin ,nüüd pean kohe kindlalt ostma , aga muhahha ,tema neid kanda ei saa, kuna mul emmel nii pisike jallunumber (6) 
Nii , lõunaks jõuame koju tagasi ,siis pean kooriproovi minema ,see on tõsine surm ,kuna õpetaja piinab elusast peast !!!!!! Neljapäeva on nii igav algus , peame esinema kuskil aktusel , õhtul läheb PÕNEVAKS KUNA MUSI PEAB OXAS PIDU PIDU !!!!!!!! 
Mul tõsine outfit välja mõeldud no cammoon .

Ivonna , sa oled seksikas :) 

1 comment: